duminică, 17 septembrie 2017

idee indemn

COLECTĂ!
Pentru că deja temperaturile au scăzut considerabil, m-am gândit că am putea strânge haine, gen bluze și lenjerie, precum cearceafuri, pături, prosoape, uzate, rupte, nefolosite ca să le dăm celor care au în grijă animăluțe! Eu am dat vara asta cam tot ce am avut și nu am mai folosit, vă rog să faceți și voi la fel!
O să vă simțiți bine știind că ați putut ajuta și, în plus, vă veți putea face astfel curățenie în dulapuri :)
Dacă nu vreți să ajungă la animăluțe, atunci poate vă îndreptați atenția către oamenii nevoiași!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini