miercuri, 2 august 2017

nu uitati de evenimentul caritabil de maine mai ales ca tot mai multi isi doneaza ziua de nastere in scopuri nobile

Am cunoscut prima dată autismul în 2013, când nepoţelul unor prieteni foarte buni a fost diagnosticat cu autism. De atunci continuu am încercat să ajut şi să susţin o cauză atât de diferită de cea pe care eu o reprezentam. Dar, prin cultură putem susţine diferite cauze, aşa a început povestea de suflet cu Asociaţia Help Autism, aşa a luat naştere evenimentul SUFLET ÎN CULORI. Un concert caritabil în beneficiul copiilor cu autism ajuns în 2017 la cea de-a patra ediție. Cred în acest eveniment deosebit și doresc să fac şi mai mult pentru acești copii speciali, aşa că anul acesta am hotărât să-mi dăruiesc ziua de naștere acestei cauze dragi sufletului meu.

 Prima ediție a evenimentului SUFLET ÎN CULORI. Concert caritabil în beneficiul copiilor cu autism a avut loc în 3 aprilie 2014 la Sala Radio din București și i-a avut ca învitați pe: soprana Rodica Vica, tenorul Stefan Pop, violonistul Vlad Hîrlav Maistorovici și pianistul Ștefan Doniga. Evenimentul a fost prezentat de actrița Manuela Florina Hărăbor și jurnalistul Marius Constantinescu.

 A doua ediție a evenimentului SUFLET ÎN CULORI. Concert caritabil în beneficiul copiilor cu autism a avut loc în 29 martie 2015 la Sala Radio din București și i-a avut ca învitați pe: violonistul Remus Azoitei și pianistele Mara Dobresco și Diana Ionescu.

Anul trecut, pentru prima data, mi-am donat ziua de naștere copiilor cu autism. Anul acesta am incredere că voi reuşi să depăşesc suma propusă, vă rog aşadar să nu-mi trimiteți daruri, ci fiți alături de mine cu un gând bun și o donație pentru copii diagnosticați cu autism.

Îți mulțumesc că ești alături de mine și, dacă îți place ideea, îți poți dărui și tu ziua de naștere pe http://galantom.ro/daruiesteziuata/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini