duminică, 27 august 2017

nimic nu e simplu ori clasic aka normal ci deosebit sau special

cu cine? cu mine ....
- ador imprimeurile deosebite si culorile
- adopt la distanta catei de care ma si ocup fizic, astfel pisicile mele au catei 
- mi-a placut sa scriu, am incercat si la revista liceului, apoi s-a nascut acest blog, acum mi s-a ivit ocazia sa contribui la proiectul cartii in beneficiul animalutelor Monei Semeniuc, ceea ce mi-a dat alta idee si cu putin ajutor sper ca in curand sa mai pregatesc ceva incasarile fiind integral in beneficiul animalutelor 

- am si salvat cateva animalute (Baba, catelusa ridicata de hingheri, pe care, cu ajutorul Ioanei Bodea am recuperat-o si plasat-o in foster, cativa ani, pana la sfarsitul vietii cat sa aiba o batranete linistita, doar ca era prea departe sa o vizitez, dar primeam info; apoi a mai fost Sera(fima) pisicuta de pe Hristo Botev accidentata, salvata, internata, apoi recuperata si operata, totul cu ajutorul unui trecator binevoitor si a catorva persoane de pe fb)
- oricine adopta 1 copil, dar eu ca si alte persoane am ales sa "adopt" 1 sat din Vrancea - Repedea .... (cine stie daca si cand o sa ajung acolo) desigur, fiind vorba despre campania Gesturi mici din suflet ... sper ca in curand sa putem face mai multe pt acea comunitate, inclusiv campanii de educare si informare, reabilitarea scolii etc proiecte by Mada Spataru si alti voluntari

iata cum treptat, daca ne implicam, putem ajuta in variate situatii si locatii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini