duminică, 13 august 2017

M de la Madrid

anul acesta m-am aniversat la Madrid (intre 6-11.08 cu Tarom, hotel Cortezo, pe 08 si 10 fiesta)

am vizitat Muzeul Naval de unde am cumparat printre altele si 1 calendar de la fundatia muzeului naval facut de militari in beneficiul copilasilor autisti
am vizitat fundatia telecomunicatiilor, 3 et, unde erau expo foto istoria Laika si a comunicatiilor etc
am fost in safari parc - tur privat
am fost in Campo si la zoo si in parcul Nickleodeon, dar din pacate nu am mai ajuns si la WB
am vizitat si Casa Soricelului (Raton) Perez (by Carlo Coloddi autorul Pinocchio)
am fost si la casele lui Don Quijote (parea abandonata, erau doar o placa si niste bannere) si rivalului sau Lopez Vega (aflata in renovare)
multe muzee erau regretabil in renovare: muzeul costumelor (de Traje), muzeul calestilor
ne-am plimbat pe multe artere, am facut si tur cu RATM ...etc
am mers in excursie la Toledo
am vizitat stadionul, vestiarele si muzeul Bernabeu (25 euro biletul, 5 euro turul ghidat, 18 euro foto profesionala cu cupa/jucatorii, de la 10 euro articole promotionale, magazinul avea 3 etaje) de vis, merita, inclusiv pt cei care nu-s pasionati, caci e o experienta inedita, era multa si variata lume, in curand si pozele .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini