duminică, 13 august 2017

de ziua mea

 pe 08 am fost in safari parc, iar pe 10 am vizitat Bernabeu

le multumesc tuturor pt urari si ganduri, dar si pt fapte ...

anul acesta, dupa cum tot scriam, am lasat la libera alegere cadourile cu ocazia zilelor mele rugandu-va doar sa se materializeze in fapte bune/donatii catre variate cauze

eu am cumparat 1 calendar militar de la fundatia muzeului naval din Madrid in beneficiul copilasilor autisti si 1 robot de bucatarie in beneficiul animalutelor de la Cristina Ioana prin Cufarul cu articole chic, precum si diferite produse de la Anna Lucretia Popovici prin Ajutor pt animalute, dar am si participat cu 1 articol la cartea Monei Semeniuc in beneficiul animalutelor sale

sa continuam seria faptelor bune! sa nu ne oprim aici! sa nu uitam ca putem orice oricand, fara a avea nevoie de pretexte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini