duminică, 13 august 2017

apelul Corinei

Nu l-am putut da pe Carol înapoi în stradă înainte de plecarea mea din Bucureşti, pentru că l-aş fi condamnat la moarte sigură, mai ales pe căldurile astea. L-am cazat la o fată, contra-cost. Între timp, s-a îmbolnăvit iar (diaree exagerată), este perfuzat de câteva zile, trebuie să facă ecografie (se suspectează ceva la rinichi). Mă întorc în Bucureşti în curând, şi nu am habar unde să-l duc (nu mai pot să-l țin în următoarele 2-3 săptămâni, pentru că mă apuc de zugrăvit). De când l-am cules, motănaşul ăsta a însemnat enorm de multe cheltuieli (tratamente, mâncare doar pentru el, că nu mănâncă boabe ca ai mei, parbriz înlocuit, castrare, cazare, acum iar tratament şi ecografie), cheltuieli la care au pus umărul doar 2 persoane cu câte 100 lei. Am ajuns cred doar cu el la peste 1000 lei până acum (nu mai pun şi puii găsiți diareici, din care mai am fetița). Am obosit să vă cer ceva, mă simt umilită să fac asta, ca şi cum v-aş cere ceva pentru mine...Am cheltuielile mele cu trupa mea de blănoşi, am de făcut tratamente la ai mei pe care le-am amânat de multe luni de zile, iar pe mulți dintre voi vă doare în cur, sau nici măcar acolo, fiind prea ocupați cu vacanțele...Îmi vine să-l eutanasiez, că ar fi mai uman decât să-l duc pur şi simplu de unde l-am luat (acolo ar muri în maxim o săptămână, printre gunoaie).

RO53BRDE441SV61644024410, Ilie Ioana Corina, Bucureşti. pt pisoi bolnav

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini