miercuri, 26 iulie 2017

hihihi

I-am spus ieri doctorului meu ca m-am lovit la cap in 2 locuri. Stiti ce mi-a spus ? Sa nu ma mai duc in acele locuri...

Un betiv zace in mijlocul drumului, cu hainele sfasiate, cu corpul plin de vanatai si de sange:
- Doamne Dumnezeule, ce ai patit ? il intreaba un trecator. Hai sa te ajut, sa te duc acasa.
- Nu! Orice dar numai asta, nu! De acolo vin!

- Iubito, mergem la film saptamana asta ?
- Nu pot... poate cealalta ?
- Nu poate nici ea, am intrebat-o.

DIETA
Ziua 1
Am scapat de toata mancarea nesanatoasa din casa...
A fost delicioasa...

S-a dovedit stiintific: trufele pot preveni ciroza, cancerul si obezitatea.
Dacă cumperi un kilogram de trufe, nu mai ai bani de alcool, de tigari sau de mancare.
       
Sotia ta unde e?
- In gradina.
- Dar nu o vad.
- Trebuie sa sapi putin.

Sotul: Draga mea, ce avem astazi la masa?
Sotia: Nimic.
Sotul: Pai si ieri a fost „nimic”.
Sotia: Dragule, am gatit pentru doua zile!!!

Doamna către menajeră:
- Cred că soțul meu are o relație cu secretara.
Menajera:
- Știți dumneavoastră sigur, sau o spuneți așa doar ca să mă faceți pe mine geloasă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini