marți, 16 mai 2017

exemplu

Penitenciarul de femei Targsor - nou loc de eliberare personala
Sunt foarte ocupata si obosita, si mai ales scarbita iar de niste chestii de la servici, insa de vreo doua zile, dupa o discutie cu o doamna cursant care lucreaza la Penitenciarul Targsor (cel doar pentru femei), sunt insufletita de ideea ca vreau iar sa fiu voluntar pentru un caz mai special, pe langa ingrijirea animalutelor pe care le am pentru adoptie (plus altele care apar din senin). Acum niste ani am participat la electrificarea si dotarea unei scoli din munti (la Ursici), am contribuit si eu cu ce am putut la orfelinatul de la Valea Plopului (ambele actiuni organizate de grupuri de off-road cu care obisnuiam sa ies), apoi am fost voluntar pentru batrani si copii la Fundatia Principesa Margareta.
Pentru aceste femei inchise la Targsor ma gandesc sa ofer niste cursuri de comunicare (poate mai ales pentru cele care doresc dupa aceea sa participe la un interviu de angajare, sau sa se re-integreze) si niste cursuri de handmade (prin care eventual ele isi pot castiga un banut la eliberare). Daca va mai vine vreo idee cu ce as putea sa fac pentru ele, va rog sa-mi sugerati.
Later edit: Colaborarea mea cu Administratia Penitenciarelor nu este noua, dar uitasem ;) , la cate chestii fac eu. Acum cativa ani am tinut un curs de o saptamana (tot gratuit) cu purtatorii de cuvant ai tuturor penitenciarelor din tara. Singura conditie a fost sa ma primeasca cu Honey :) . S-a plimbat cutulina mea pana la Sovata si inapoi cu microbuzul ANP? S-a plimbat :) . Constat cu bucurie ca, indiferent cata otrava am mancat in ultimii ani mai ales, si cate "gauri" am uneori de platit si habar n-am cum fac sa rezolv totul decent, tot nu sunt robul banului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini