duminică, 2 aprilie 2017

Putem ajuta

Dan Petcan - music video director a adăugat 4 fotografii noi.
Am mers la centrul de ecarisaj din Cornetu, langa Bucuresti, ca sa recuperez doi caini care imi sunt dragi, Bobita si Firicel. Stiam ca, daca voi merge acolo, nu o sa pot pleca cu inima usoara. Periodic, echipa de la centru primeste ordin de la primarie sa eutanasieze cainii care stau in adapost de mai mult de 14 zile.
Cand esti prins cu viata de zi cu zi, poti sa ignori foarte usor o situatie ca asta. Nu si daca ajungi sa ii privesti in ochi pe cainii de dupa gratii. Ca sa ii gasesc pe Bobita si Firicel, a trebuit sa vizitez toate custile. Unii veneau sa ii mangai, altii ramaneau descurajati intr-un colt, altii latrau spre mine, dar nu agresiv, ci ca si cand imi spuneau despre necazul lor. O catelusa alba, ciufulita, s-a lipit de mana mea. A fost atat de dornica de afectiune, incat m-a convins sa o aleg pentru adoptie. Nu stiu cum voi face, pentru ca nu pot sa adapostesc 3 caini. Totusi, nu am putut sa o ignor.
Pentru cei trei caini pe care i-am identificat, platesc 690 de lei ( 230 lei pe exemplar ). In pretul asta intra: sterilizare, vaccinare, deparazitare, cip de identificare.
Urmeaza sa ii iau de la centru peste 7 zile. Acesti caini nu vor fi omorati. Ceilalti, da.
Nu pot sa imi desprind din minte doi puiandri de 6-7 luni care ma priveau tristi; o catea alaptandu-si puii printre alti caini inchisi in cusca, un caine maro-portocaliu, de rasa, care imi tot lingea mana.
M-am hotarat sa platesc taxele de adoptie si pentru acestia. Problema este ca nu pot sa ii adapostesc pe toti.
Am nevoie de ajutor. Va intreb: este cineva dornic sa adaposteasca un caine care merita mai mult decat sa fie ucis dupa 14 zile lucratoare?
Daca vreti sa adoptati, va rog, contactati-ma prin mesaj, pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/dpetcan !

Eu voi plati taxele de la centru pentru orice caine va fi adoptat de voi.
Ma puteti ajuta si daca dati share pe pagina voastra, la acest mesaj. Va multumesc!
P.S.:
Nu cred ca sunt tratati prost cainii la acest centru ( pana la momentul eutanasierii ). Oamenii de acolo sunt decenti, dar isi asuma aceasta situatie nefericita. O dominisoara medic veterinar m-a condus la custile cainilor. Imi spunea ca are acasa 8 caini adoptati de aici. S-a bucurat, cand am ales si catelusa, la gandul ca mai poate fi salvat inca un caine de acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini