duminică, 2 aprilie 2017

nu ratati Sofisticat

ieri am fost la  Romexpo la Sofisticat; am vazut-o si pe Candice; participau ROBI si GIA; aveau standuri GloryBox, Boketto (fost Nil) cu Sofia Paula si Laetitia, Catrioska, Farmina cu Matisse, Miau, Royal Canin, Maxi Pet, Purina, etc
tratatii la Placintissima (tarte, clatite, quiche, limonada, etc), camionul cu mancare
ffff frumos, recomand, nu trebuie ratat

in paralel se desfasura si Festivalul Bicicletei


apoi m-am oprit la second chance yard sale in complexul din zona Stefan cel Mare-Perla-Mega Image de unde mi-am luat multe chestii dragute, inclusiv role

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini