duminică, 2 aprilie 2017

cadou deosebit pt persoane speciale

Tania Bordianu
Cadoul
Vreau sa fac cadou lumina, pentru cei care vor sa vada.
Vreau sa fac cadou un sunet, pentru cei care vor sa auda.
Vreau sa fac cadou cuvinte, puntru cei care nu le pot spune.
Vreau sa dau in dar o zi, celui care nu o are...
Tania B.

Acestea sunt cateva randuri pe care le-am scris cu 2 ani in urma si de atunci am ramas cu dorinta de a ajuta si de a oferi celor de langa mine un sprijin.
Nimic nu e mai frumos decât să împarți bucuria cu cei care au nevoie de ajutor. Anul acesta am hotărât să îmi dăruiesc ziua de naștere unei cauze dragi mie.
Cel mai frumos dar pe care mi-l poți face este să fii alături de mine și, în loc să îmi faci un cadou, să donezi banii către acestă cauză.
Accesul la educație pentru 180 de copii cu surdocecitate (combinație de deficiențe de văz și de auz).
Împreună suntem mai buni!
Doneaza aici: http://fundatiasense.galantom.ro/fundraising-pages/view…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini