sâmbătă, 29 aprilie 2017

ajutati adapostul Odai

Mantzy
LATER EDIT: share, băi, măcar atât.
Două consiliere USR de la sectorul 1 și-au pus în cap să se ocupe de adăpostul public de la Odăi. Deja au introdus un amendament în buget care prevede asigurarea unor bani pentru adăpost și propunerea a fost adoptată. Dar degeaba a fost adoptată propunerea, dacă nu sunt adoptați cățeii. Bugetul nu o să le cumpere nici o casă, nici fericirea.
Și aici (sper) interveniți voi. Dintre cățeii de la Odăi, eu am ales s-o promovez pe pitica asta. Din estimările celor de la adăpost, o să fie cam cât un chihuahua, perfectă de ținut și-n buzunar, darămite în orice casă. Din estimările mele, are cam 300 de grame de corp și vreo 3 tone de suflet.
Este foarte iubăreață, jucăușă și lipicioasă, perfectă de crescut un copil împreună cu ea, că tot vă ziceam acum câteva zile despre studiile conform cărora copiii care cresc cu căței sunt mai fericiți și mai sănătoși. Probabil știți deja cum cățelușele sunt mult mai afectuoase, mai atașate de casă și mai protectoare cu cei mici (indiferent de specie) decât cățeii. Dați-i și ei o șansă.
Apropo, i-am intermediat unui prieten acum niște luni o întâlnire cu o cățelușă cam de ferocitatea ăsteia. I-a schimbat viața. Acum (beneficiile taliei) o ia cu el și pe la serviciu, câteodată, și-n vizite, și a luat-o chiar și în poza de profil de pe Facebook.
Suntem atât de obsedați să câștigăm mulți bani, când de cele mai multe ori fericirea nu ne costă nimic. Și deseori vine pe patru picioare. În caz că riscați să treceți pe lângă ea fără s-o băgați în seamă, fiți pe pace - fericirea va da din coadă.
PS - i-am arătat textul prietenului înainte să-l postez și a fost de acord (eu știam deja cât se iubesc, că a fost și pe la mine de câteva ori cu ea, mă rog). Mi-a zis: „Băi, acum chiar trec printr-o perioadă mai nașpa, dar știi cum e când ajung acasă și-o văd că se bucură de parcă nu m-ar fi văzut de ani de zile?! Nu mai contează nimic altceva, nici nu vreau să mă gândesc cum mi-ar fi fost fără ea.”
PPS - poze cu toți cățeii disponibili la pentru adopție, aici: https://web.facebook.com/pg/help.odai/photos/…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini