duminică, 19 martie 2017

nevoie auto pentru animalute

Antonia Kertesz a adăugat 2 fotografii noi.
SOS!!
Trebuie sa cer ajutorul vostru. Cei care urmaresc activitatea mea stiu cat ma chinui cu masinuta adapostului de 16 anisori care de 5 luni e mereu stricata, de la servis la servis l-am carat ,l-au reparat sau din pacate a fost cazul ca l-au stricat sí mai bine. Am facut o cerere de ajutor pt o masina de 5 ani,dar mi-am dat seama ca suma respectiva niciodata nu se va strange,desi daca toti prietenii mei ar fi donat doar 1 (un) singur euro deja l-asi fi putut cumpara in 3 zile.
Acum din suma adunata de la 4-5 prieteni apropiati am dat avansul pt masina din poza, care costa 1500 de euro sí are 13 ani.Am fost nevoita sa fac acest pas disperat sí deja am sí fost cu ea dupa un catel lovit de masina.Trebuie sa o achit pana in 10 Apr.2017 si doar voi ma puteti ajuta. Nu pt luxul meu am nevoie MEREU sí URGENT de o masina ,pt salvari,pt a-si putea cara hrana cainilor ect am nevoie de ea.Va rog dragi prieteni, donati orice suma pt masina adapostului. Multumesc
Iata conturile asociatiei mele:

Asociatia Antonia Save Animals
Banca Transilvania
SWIFT BTRLRO22
Cont Eur: RO90BTRLEURCRT0361371801
Cont Ron: RO43BTRLRONCRT0361371801
Cont GPB: RO48BTRLGBPCRT0361371801
PAYPAL: kerteszantonia@yahoo. com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini