luni, 6 martie 2017

Atentie caci i se poate intampla oricui oriunde

Mihaela Moise a adăugat 4 fotografii noi — la Carrefour Romania (Colentina).Urmăreşte
Sa va spun o poveste,reala!
Ma duc ieri la Carrefour Colentina, unde imi fac cumparaturile de obicei! Imi cumpar,apa ciuperci,castraveti,salata,seminte pt salata, lapte de migdale...chestii de post si de dieta Carmen Fit si niste banane,7 la numar! Ajung la casa, doamna foarte draguta imi da un martisor,ca de,era 1 Martie, ii dau un calificativ smiley face si pun cumparaturile in sacosa "maieu mare"😂!
Nu ma uit niciodata pe bon, dar cum o asteptam pe verisoara mea Alexe Nela sa isi achite cumparaturile, vad ca bananele mele,7 la numar, costau 46,63 lei! Zic, bai frate, ale dracu banane ce s-au scumpit😱! Cum ma imprietenisem cu dna de la casa, ca de mi-a dat un martisor din partea minunatei companii, o intreb:
-"Dna, dar asa scumpe sunt bananele? 46,63 lei , 7 banane?
-Cum asa mult?", zice ea si ia bonul sa se uite
-"E o gresala, mergeti la casa centrala sa va dea banii inapoi"
Ii multumesc si ma duc la casa centrala!
Acolo, doua domnisoare, una ocupata cu clientii, cealalta cu telefonul...vorbea despre primavara! Imi astept randul sau "bagarea in seama", in sfarsit termina conversatia, se uita la mine, nu ma saluta, ii arat ce s-a intamplat, nu spune nimic, imi ia bonul si bananele, da un telefon, vine alta doamna, cantareste bananele, care erau deja cantarite corect, (de parca nu se vedea ca nu sunt 7 kg,ci 7 banane), ma baga in seama intr-un final si ma intreaba:
-"A batut de 7 ori bananele?"
Ii raspun ca nu, ca doar eram langa casiera cand le-a marcat!
Imi da banii inapoi, toti 43,63 lei si imi cere inapoi 6,73 lei, pretul corect! Isi ia din banii care inca erau pe ghiseu si gata! Pauza! Eu ma uitam nedumerita, ca asteptam ceva scuze sau o explicatie si zic;
"-Dar ce s-a intamplat? Nu imi explicati?"
Ea, suparata,(tot ea suparata) zice:
-"Nu stiu! A batut gresit!"
Bai, femeia de la casa, chiar a scanat o data bananele, ok, admitem si ca le-a batut de 7 ori, dar ca si client, astepti niste scuze! Revin si o intreb:
-"Ok,dar scuze cine isi cere?"
Vai, ce s-a suparat si incepe sa tipe, probabil,iritata ca munceste de 1Martie:
-"Va rog sa nu ma jigniti!!! Nu ma jigniti!"
Ma uit siderata la verisoara mea, ma uit iar ca casiera casei centrale si zic:
-"Doamna/dsoara nu v-am jignit, am intrebat cine isi cere scuze?! Daca nu ma uitam pe bon, imi luati 50 lei pe 7 banane in loc de 6 lei!!! Da ce le-am comandat direct din bananierul din Panama?"
Doamna imi spune pe acelasi ton ca daca nu imi convine, pot sa sun la protectia consumatorului!!!
Am plecat indignata, cu gandul ca mamaie cu pensia ei mizera si fara ochelari nu isi poate permite bananele astea la Carrefour Colentina!!!
Concluzia: uitati-va pe bon si nu asteptati respect de la angajatii uneia dintre cele mai mari companii de hipermarket-uri din lume!

RUSINE Carrefour Romania (Colentina)
SHARE SA INVETE TOATA LUMEA SA SE UITE PE BON!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini