marți, 28 februarie 2017

SOS!!! apelul unei salvatoare

Pe parcursul a mai bine de 4 ani am adunat din drumul meu foarte multi puiuti gasiti prin paduri,pe strada,in locuri unde nu aveau nici o sansa de supravietuire! Am gasit caini accidentati si cu diferite probleme si nu am trecut nepasatoare! Am incercat sa ajut cat pot! Asta m-a adus intr-un mare impas financiar! Mi-am lasat familia si viata personala pe locul doi si i-am pus pe ei pe primul loc in viata mea si nu imi pare rau fiindca aceste suflete pure merita orice este mai bun!! Mi-am pus la dispozitia lor casa,curtea,gradina si tot timpul meu!!! Fara ajutorul vostru nu pot merge mai departe! Stresul datoriilor de la cabinetele veterinare si faptul ca nu am mancarica asigurata pentru ei ma termina psihic ! AM NEVOIE DISPERATA DE AJUTOR!!! Orice ajutor ,oricat de mic,este binevenit! Incepand cu materiale de constructii,paturici,mancare si ajutor financiar,toate acestea pentru noi si activitatea noastra sunt vitale! Nu am asociatie,activitatea mea se bazeaza doar pe ajutorul primit pe facebook,nu este o afacere si nici nu va fi insa mi-as dori sa fim intelesi,sa fim sprijiniti si sa putem face in continuare aceasta activitate pe care o facem din dragoste si fara interese ascunse! Oricine vrea sa ne sprijine o poate face donand la adresa noastra sat ALDENI,comuna Cernatesti,judetul Buzau,strada Principala,nr 235 sau in urmatoarele conturi RO45BTRLRONCRT0273585601,RO92BTRLEURCRT0273585601 deschise la banca Transilvania pe numele meu Sandoiu Daniela Elena sau in contul paypal dsandoiu@yahoo.com!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini