miercuri, 30 noiembrie 2016

NECESITATE FINANTARE CARTICICA RIKI

AM STRANS DEJA 300 DE EURO!
Fericirea are labute si gherute. Multumesc prietenilor mei care ma vor scriitoare si au donat pentru plata tipografiei. Pe platforma nu apar toate sumele, unele sunt pe drum :-) Cine vrea sa ma ajute cu banii de tipar, poate dona aici. PS: Coperta e inca in lucru.
http://www.wearehere.ro/p/aventurile-lui-riki


Prin '97 mi-am rupt toate diplomele castigate la concursurile de literatura. Ma pregateam sa la dau examen la facultate, facusem o depresie, aveam cosmaruri si imi era frica si sa stau singura in propria casa. Eram convinsa ca povestile mele inspirate din tot felul de mituri si superstitii, a la Eliade pe care il adoram, erau vinovate de cosmaruri. Si nu am mai vrut sa scriu. Nu altceva in afara de reportaje si articole. Cand mi-am facut curaj sa ma intorc din nou in lumea mea, 15 ani dupa ce mama a lipit diplomele cu banda scotch, mi-am zis ca o voi lua usurel, cu povestile lui Riki pentru copii. Desi experienta mea cu editura care l-a publicat pe Riki a fost umilitoare, nominalizarea la Cea mai buna carte pentru copii in 2014 mi-a dat curaj sa continui sa scriu si sa public de una singura. Acum e in lucru versiunea in romana-franceza a Aventurilor lui Riki. Daca vreti sa ma ajutati sa platesc tipografia, o puteti face pe linkul de mai jos. Multumesc frumos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini