luni, 31 octombrie 2016

complicat cu articolele pt copii

vineri am fost la kilipirim sa caut carti de colorat pt copii (copilul unei colege si copilasii pt care se facea colecta la Centru in pasajul Victoriei)

joi cumparasem jucarioare

sambata am fost in Cora unde m-am zgait la rafturile cu scutece, servetele umede si paturici protectoare pt bebelusi; complicat; cate sortimente, marci si evident preturi, nu mai zic de criterii ...

sambata si duminica am fost la Centru si am dus donatiile; nu m-am agitat degeaba; din pacate insa au fost putini donatori, desi asemenea articole se gasesc peste tot ... culmea, inclusiv unii expozanti vindeau jucarii ... desi frumos era sa le doneze ... poate macar la final sa fi procedat asa sper ...

lista cu necesarul era simpla: scutece, servetele umede, jucarii, carti si creioane pt colorat, anumite medicamente/banuti pt achizitionarea lor

am zis ca e frumos si mai usor sa iau cate ceva din fiecare, desi la jucarii sunt experta, dar idealul era daca fiecare aducea cate ceva, dupa posibilitati, tot se strangeau, mai ales ca probabil multi au mers in ambele zile, majoritatea fiind expozanti diferiti, iar daca tot am mers in ambele zile, am zis sa nu fiu cu mainile goale si sa-mi fie mai usor la carat venind cu troleibuzul si pe jos



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini