joi, 25 august 2016

impresionant sau altfel spus cruda realitate ori copilasi condamnati adica fara copilarie

Andra Sandu
9 ore ·
Povestea de dimineata
Acum 2 ani am cunoscut o fetita cu ochi tristi si par blond, Ana. Sta la cateva strazi de mine si isi facea veacul pe scarile Mega-ului din piata, vesnic cu un catel dupa ea. Nu dau bani din instinct, datorita mafiei bine organizata a cersetorilor, dar prima oara i-am cumparat ceva de mancare. Cand am iesit din piata, am vazut-o impartind mancarea cu catelul si de atunci ii iau ei mancarica de pranz si Mariei (catelul) o conserva. Acum vine destul de rar pentru ca de-a lungul celor 2 ani am mancat impreuna de multe ori in parculetul de langa statie si am purtat multe discutii despre scoala si importanta e - nu mai are nici o corijenta si merge inclusiv la scoala de vara.
Acum cateva zile am primit de la prietenii Brianei niste hainute si cu gandul la sortat, am plecat sa iau saci de la Mega. Pe scari, era Ana cu nelipsita Maria si un barbat care o certa de zor (am inteles in final ca e tatal ei) pentru ca ...isi daduse geaca de toamna unei alte fetite. Cu lacrimi in ochi ii explica barbatului furios ca ea mai are una si ca cealalta fetita era moarta de frig cu o seara in urma. I-am propus sa vina la mine si sa cautam in donatii o gecuta. Ajunse acasa se uita tacuta la maldarul de haine, asa ca mi-a dat prin cap sa o intreb daca mai are nevoie si de altceva. S-a uitat la mine si sfiosa mi-a frant inima cu vorbele ei "sa nu ma certi si tu, eu ma descurc cu hainele de data trecuta, dar prietena mea nu are nici papuci". Mi-am amintit instant de o faza din mall, unde o rasfatata cu figuri de diva urla din toti plamanii ca ea nu vrea decat pantofi rosii de lac. Asadar, am cunoscut-o si pe Lavinia, prietena Anei, care acum e imbracata din cap pana in picioare si Ana e fericita cum nu am vazut vreodata un copil. In zilele care urmeaza, din banutii primiti de la voi o sa ii iau un ghiozdan - a zis ca scrie si pe ziare, doar sa mearga la scoala...
Si uite asa, invatam chiar si noi, ce inseamna sa-ti pese mai mult de cel de langa tine, decat de propria persoana...De la copii si animale avem tot timpul ceva de invatat.
Hai sa avem o zi frumoasa, cu soare in suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini