duminică, 21 august 2016

amenajarea balconului prin fapte bune, deco, catio etc

azi am citit 1 articol interesant intr-1 ziar despre cum si-a amenajat o vedeta balconul cu buget minim, prin reciclarea unor obiecte, etc deci dintr-un balcon mic, loc de depozitat, a obtinut o terasa!
de cateva zile, de cand au pus termopanele, desi inca mai avem spatii pe la balustrada, pana vor placa blocul, m-am apucat de amenajarea partiala a balconului: am vopsit tocurile geamurilor care nu au fost schimbate, am agatat pe pereti decoratiuni achizitionate de la targuri in beneficiul animalutelor, tablouase cu pozele pisoancelor cu dizabilitati din Gradinita Eugeniei Comiza, am achizitionat cutii dragute pentru depozitare, urmand sa relochez din ansamblurile blanoaselor si sa le montez si pe cele noi pt 1 adevarat catio atunci cand o sa fie definitivat balconul, respectiv hamac, piscinuta, etc Am amplasat pusculite mari din ceramica precum intr-o gradina; am montat lampite cu baterii, placute cu mesaje ... arata splendid!
si astfel, fiecare obiect si-a gasit locul, deci faptele  bune sunt solutia caci asa ne satisfacem si placerile, dar si ajutam, contribuind la sustinerea unor cauze ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini