duminică, 3 iulie 2016

apel

Antonia Kertesz
Azi ám implinit 40 de ani. Foarte mult am suferit in ultimele luni din cauza minciunilor pe care unele persoane raspandesc despre mine ,sí sunt extrem de trista fiindca din cauza asta sufera sí família sí cainii mei. Ám doi copii, 120 de caini si 20 de pisici pe care trebuie sa le hranesc si sa le cresc in dragoste sí liniste. Unele persoane incearca sa ma denigreze in fata voastra, ori din motiv ca au sau deschid acum adapost sí donatiile voastre sa se indrepte spre elé ,ori din pur sí simplu rautate pe care le poarta in sufletul lor. Persoanele respective nu pricep ca NU eu primesc acele donatii, sí daca lumea nu mai ajuta, cainii vor suferii.
Ieri ,de ziua mea mi-a adus la cunostinta sí fostul meu partener de viata ca nu ma mai ajuta cu hrana de caini,sa ma descurc cum vreau. A fost un gest frumos,ám ramas fara cuvinte ce sa spun. Ieri ám plans toata ziua, ám facut un atac de panica.
Rog toti prietenii mei sa dea o mana de ajutor pt cateii mei sí sa doneze de ziua mea 30 de ron pt un sac de bobite in urmatorul cont ,sa nu sufere cainii din cauza prostiei omeneasca.
Titular cont : Kertész Judit Antonia
Cont in lei,euró,dolari ,lire ect .
Cod Iban :RO76RZBR0000060016010718
Cod Swift Bic : RZBRROBU
BANCA RAIFFEISEN
Va multumesc din suflet, ám incredere in voi ,stiu ca uniti vom putea continua salvarea animalelor nevoiasi.O zi frumoasa sa aveti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini