sâmbătă, 16 iulie 2016

APEL PENTRU PISICI

Pentru Pisici - For Cats
 https://www.facebook.com/Pentru-Pisici-For-Cats-303986303125948/

Daca ma incumet sa fac o asociatie de ajutorare a pisicilor si un adapost pentru 150-200 de pisici, stranse de pe strada din cartierul Titan si carora tot eu le dau acum de mancare, se ofera cineva sa ajute financiar, lunar cu mici donatii ?
Trebuie platita chirie, mancarica, materiale pentru litiere, tratamente medicale etc ... Poate si 1-2 oameni care sa le supravegheze non-stop ...
Pe mine a ajuns sa ma depaseasca "alergatul" la miezul noptii dupa pisici prin cartier, si hranirea lor... Si + ca alerg zilnic si in alt cartier unde tin majoritatea pisicilor mele ...
Trebuie facut un loc fix, cu spatiu unde sa fie tinute si un loc unde sa poata fi vizionate de potentialii adoptatori ...
Trebuiesc prinse cat mai multe pentru a nu se mai inmultii.
.
Pot conta pe sprijinul cuiva ? Financiar si voluntari ?
.
Eu sunt o persoana singura care am deja 30 de pisici si hranesc vreo 100 pe strada ... dar pot initia o organizatie care sa se ocupe cu ajutorarea pisicilor, pentru inceput in cartierul Titan din Bucuresti ...
Cineva ma poate ajuta ?
Poate cineva stie sau are un spatiu suficient de mare pentru un adapost civilizat ?
Eu nu am donatii de nicaieri, in afara de mici ajutoare intamplatoare de la diverse persoane, finantarea majoritara pana acum o asigur eu, cea ce este pentru mine, acum, un efort coplesitor ...
,
A face o asociatie nu este mare lucru, este vorba de numai niste acte, activitatea ulterioara, locul unde sa functioneze si mai ales finantarea este problema ...
Nu pot decat sa apelez la ajutorul dvs, pentru ca pisicile nu imi apartin MIE ... sunt ale tuturor, cei ce doresc sa le ajute, iubitorii fiind oameni deosebiti care vor sa repare nedreptatile facute de alti oameni ce le-au aruncat sau lasat sa se inmulteasca in strada ...

Astept maini intinse ... dornice sa ajute pisicutele fara casa ...
Comentarii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini