sâmbătă, 16 iulie 2016

AM DESEMNAT CASTIGATORII CARE IMPART FONDURILE CADOU CU OCAZIA ZILEI MELE

Dupa cum bine stiti, de cativa ani, cu ocazia zilei mele, pe care oricum o serbez in avans (avand in vedere ca pica in perioada concediului deci odinioara a vacantei), va rog sa faceti o fapta buna sau o donatie (inclusiv la libera alegere - cui doriti ori prin intermediul meu), fara sa imi luati cadouri, iar daca totusi nu va abtineti macar achizitionati in beneficiul unei cauze (cufarul cu articole chic by Cristina Ioana, ajutor pentru animalute by Anna Lucretia Popovici etc)!

Anul acesta am ales urmatorii 2 castigatori: o asociatie care se ocupa  de copiii cu probleme CONT RO11BRMA0999100072252580, CIF 35320164, https://asociatialacassameagabrielablog.wordpress.com/unde-ne-gasiti/, Asociatia ,, La cassa mea Gabriela’’gabrielaionescu74@yahoo.com si animalutele salvate si aflate in grija Ioanei Bodea (detalii pe pagina de facebook).

Continuati cu faptele bune indiferent de modalitatea aleasa.

Multumesc!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini