joi, 5 mai 2016

exemplul unui catel mai corect decat oamenii, vazut prin ochii unui politist

Marian Godina
IUBESC CÂINII
Azi dimineață, pe la şapte, dirijam traficul la o trecere de pietoni semaforizată. Nu era niciun pieton, aşa că lăsam maşinile să "curgă". La un moment dat, şi-a făcut apariția pe trotuar un câine mare, lățos şi la fel de ud ca mine, din cauza ploii. S-a oprit fix la bordură şi se uita fix la mine. Semaforul pentru pietoni era verde, dar eu lăsam în continuare maşinile să treacă.
Privirea câinelui părea nedumerită, se uita când la mine, când la semafor, de parcă îmi zicea: Mă, tu nu vezi că am verde?
Când s-a făcut roşu pentru pietoni, m-am retras pe trotuar şi am stat atent să mă uit dacă va traversa câinele când se va face verde. Am vrut să filmez faza, dar când am băgat mâna în buzunar, mi-am dat seama că lăsasem telefonul în maşină pentru că ploua torențial şi îmi mai "murise" un telefon aşa.
Când s-a făcut verde pentru pietoni, câinele a observat că toate maşinile au oprit şi s-a uitat din nou spre mine. I-am făcut semn să treacă şi a traversat sub privirile amuzate ale şoferilor opriți. Or fi zis oamenii că-s nebun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini