vineri, 13 mai 2016

cat de greu faci o plata in tara noastra desi e vorba despre fapte bune

De-a lungul timpului am lucrat cu multe banci deoarece am facut donatii pt diferite cauze, am participat la licitatii in beneficiul animalutelor si deci a trebuit sa depun bani in conturi deschise la diferite banci.
Pentru Kola Kariola am fost la Raiffaisen, unde am si avut cont odata ... era insa o coada la Iancului in vara trecuta.....
Pentru Jurnalulu unui voluntar si alte cazuri a trebuit sa lucrez cu ING ... chin...n-au casierii peste tot, iar unde au si programul e scurt (ex. Ferdinand), desi unde n-au e lung programul (ex. Mosilor)..si pt orice chichita nu-ti primesc banii...
Intr-o vreme am avut de-a face si cu Unicredit ... pana si-au schimbat modalitatea de lucru...si atunci am schimbat si eu modalitatea de achitare a comenzilor catre Zooplus.
Eu nu am mai pomenit sa vrei sa dai bani si sa-ti fie ingreunat demersul?!nu mai vorbesc de comisioanele bancilor ... care-ti ingreuneaza sau aproape anuleaza fapta=donatia="facerea de bine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini