sâmbătă, 12 martie 2016

ATENTIESPORITA PARINTI DE CATEI

Ionică Carcalete to Golden Retriever Romania
In urma evenimentelor petrecute in ultima saptamana, cred ca ati inteles atentia pe care trebuie sa o acordam blanosilor din toate punctele de vedere.
Deparazitarile externe frecventa 21 zile + zgarda sau spray repelant+ control vizual zi de zi. (Advantix, Frontline, Bravecto, Nexguard, Certifex, etc)
Deparazitarile interne frecventa 90-120 zile (Drontal, Milbemax)
Vidarea glandelor frecventa 60 zile
Control medical, analize si eco; anual sau la nevoie.
Vaccinari anuale
Mancare de calitate si suplimente pentru cei care au nevoie

Toate cele de sus sunt lucruri elementare in cresterea unui blanos.
Orice stare de "nu este cainele meu" trebuie luata in considerare si tratata cu interes. Cazurile de babesioza si multe alte afectiuni au inceput sa aiba patologii diferite si inselatoare. Apatia se instaleaza in principal in toate cazurile si este un semn.
Va provoc sa mergeti cu blanosi la control si sa postati rezultatele analizelor. Pentru ca am scris acest post am sa incep eu primul cu un set de analize. Simtiti-va liberi sa comentati daca am omis ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini