sâmbătă, 20 februarie 2016

cand nimeni nu vrea sa-ti primeasca banii ori sa-si faca datoria

vineri (ieri) o zi in care angajatii nu aveau chef sa incaseze plati ...
- m-am dus la administratia financiara sector 1 din Amzei sa-i platesc cuiva impozitul ... eram printre primii ... abia deschisesera ... functinoau doar cateva casierii asa ca erau mici cozi dar treptat au venit razand si vorbind si celelalte casiere invitandu-ne ... doar ca atunci cand am ajuns la ghiseu si a scanat decizia de impunere aplicandu-mi bonificatia, de la 64 la 58 lei, vazand bancnota de 100 lei,  brusc, doamna cea draguta si amabila s-a metamorfozat intr-o nevrotica si a inceput sa urle ca are sertarul gol, ca e dimineata, ca sunt primul client ... ca de ce n-am marunt ... desi i-am explicat ca sunt banii si impozitul altcuiva care nu s-a putut deplasa, asa ca simtindu-ma prost am intrebat-o daca o ajuta daca platesc cu cardul desi nu-s banii/documentele mel, dansa raspunzandu-mi taios ca e prea tarziu; stupoare insa, in cateva secunde a aparut o doamna care le-a impartit "marunti" .... deci daca nici administratia financiara nu vrea sa primeasca banii contribuabililor motivand  ca nu are sa dea rest .... ce sa mai zicem?!
- ca sa  continuam in aceeasi linie ciudata la Mini Prix nu am primit nici o atentie din partea angajatei de la parter - raionul gablonturi - aceasta avand alte preocupari, plecand constant de la casierie culminand cu parasirea incintei vorbind la telefon si lasand muncitorii  "de paza" tocmai cand voiam sa achit ....?!
- sigur ca am mai patit ciudatenii de-astea si la Unicredit Tiriac Mosilor in preajma sarbatorilor cand voiam sa efectuez o depunere in contul zooplus pentru o comanda pt pisoancele mele ... iar angajatii aveau alte preocupari, functionand 1 singur ghiseu si coada crescand vazand cu ochii ....
- la Paul ador tarta cu caise, clatita lor, limo etc dar servitul lasa de dorit, se misca incet, in reluare parca; nu mai debaraseaza mesele; par ca nu fac fata ... proasta organizare, degeaba-s amabili ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini