sâmbătă, 20 februarie 2016

atelier pt confectionare brose pisici din lana la Miau Cafe

Vine primavara, vom renunta la hainele groase, iar accesoriile vor fi la mare cautare.

Va propun sa facem impreuna brose din lana impaslita.
Duminica vom invata cum sa facem PISICI.

IMPORTANT! Locuri limitate: 10 participanti

Donatia sugerata este de 25 de lei, pentru acoperirea materialelor.

*

Eu sunt Alexandra Ciofu. Sunt webdesigner si sunt pasionata de decoratiuni interioare si obiecte de decor. Sunt un copil mare care nu a uitat sa se joace si care gaseste bucuria in lucrurile marunte din fiecare zi.

Abia astept sa va cunosc, sa ne punem la lucru creativitatea si indemanarea, intr-un cadru prietenos si relaxant.

Va astept cu drag!


Am facut o lista:
https://docs.google.com/…/1JYt_Mehq4o1UpffpjphYH-Lkki…/edit…
Cine vrea sa vina 100% SIGUR imi comunica mie si il trec pe lista.
E foarte simplu si important pentru mine sa stiu cate persoane vor fi la atelier.
Va rog ca din cei care au dat going si chiar vor sa si vina, sa-mi dea un coment la acest post, cei care nu se regasesc pe lista atasata.
Eu inteleg ca uitam, ca apar altele in program, si mie mi s-a intamplat, dar va rog sa ma anuntati daca nu mai puteti veni.
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini