sâmbătă, 20 februarie 2016

apel

7 hrs ·
Ziua buna tuturor! Nu prea sunt genul cu astfel de postari,dar acum... sunt din nou nevoita sa va cer ajutorul. Acum vreo 4 luni,am postat cazul unei cateluse cu 4 pui,legata intr-o maghernita,magazie,ce naiba o fi fost, cu un covor gros de balegar pe langa ei. Cand am descoperit-o,nu aveam nici unde sa i pun mancarea (o sa se vada in poze). Pe catea o bateau ca fura paine din casa si oua de la gaini. Pe catelusi ii gonea cu matura ca sa nu se invete pe langa casa. Am prins mare drag de ei,mai ales de amarata de catea,care era toata o fericire cand ma vedea ca vin cu mancare.Asa ca am decis sa i iau acasa, sperand ca o sa le gasesc casute.Pe parcus am primit ceva donatii ce m au ajutat sa le fac absolut toate vaccinurile,inclusiv sa le pun microcipuri si sa le asigur mancarea pentru aceste luni. Cred ca pot numara pe o mana pers ce au ajutat,dar a fost un ajutor consistent si multumesc pentru el. Acum va scriu pentru ca am nevoie de mancare din nou pentru ei si de deparazitari. Ne au invadat capusele. Cateii sunt in total 6. Pe langa mama cu 3 pui (unul a fost adoptat inca de cand i am luat de acolo si au mai ramas 3 teroristi),mai am 2 cateluse din vara,crescute de la 3 sapt respectiv 2 luni. Cateii astia 6 ma vor manca in curand pe mine pentru ca mai am doar 2 saci de boabe. Va rog,ajutati ma sa le iau mancare si deparazitari. Daca cineva vrea sa doneze bani, o poate face in contul : RO48BTRL06601201493898XX Baciu Andreea ,Banca Transilvania. Multumim smile emoticon
Tot ce se va cumpara va avea bon si vor fi pozate,ca sa nu existe dubii.
P.S: Primele poze sunt de unde i am luat. Ultimele sunt dupa confiscarea de la acei "oameni".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini