sâmbătă, 20 februarie 2016

apel URGENT ref OPERATIE PISIC

Alexa Alexandra to Pisicutele noastre dragi :)
Buna seara ma numesc Alexandra si am 17 ani daca puteti sa ma ajutati va rog din suflet.Motanul din imagine este motanul meu il cheama Tomas si are 10 luni aseara a fost lovit de o masina cand eu ma duceam la magazin si nu l-am vazut cand a iesit dupa mine de obicei nu iese in strada ca ii este frica de masini aseara nu stiu ce sa intamplat probabil a vrut sa vina dupa mine.Astazi am fost la veterinar cu el si mi-sa spus ca are fractura de femur la ambele picioare posterioare(in a doua poza este radiografia)singura solutie este sa il opereze si sa ii puna tije cu suruburi.Operatia costa 800 lei(plus operatia de scoatere a tijelor care nu stiu cat costa)bani pe care eu NU ii am nici macar parinti mei nu au acesti bani(mama e somera,tata are un salariu de 1080lei pe luna iar mie mi-ar un an ca sa ii strang din alocatia mea).Daca nu fac rost de acesti bani singura solutie e sa il eutanasie lucru pe care NU vreau sa il fac ar fii ca si cum eu l-as omora este motanelul meu si ma doare cand il vad asa.Va rog din suflet daca puteti sa ma ajutati dati-mi un telefon eu locuiesc in Domnesti Ilfov 0728124996

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini