sâmbătă, 23 ianuarie 2016

SOS!

Andra Vera Nicoleta Petrescu with Elena Lolli Elena-b and 6 others.
22 hrs ·
S.O.S.
Am fost azi in adapostul de caini din Bragadiru si la cel din Pallady in cautarea lui Bobita,catelul amicei mele.Ma asteptam la ceea ce urma sa vad...Nici nu m-as fi gandit ca bietii caini ar putea grasi tinand cont cata mancare TREBUIE furata din cota lor de hrana pt a putea avea vile imense,excursii de vis si masini puternice cei ce se ocupa de protectia cainilor abandonati sau pierduti dintr-un motiv sau altul.
Cate grade au fost peste noapte?-20 ,nu-i asa?Stiti ca adaposturile nu au caldura?Mi-au inghetat dintii cand am intrat in interior.La Bragadiru am gasit lumina(desigur cineva pusese sa fie aprinsa vazand ca au venit 3 zanatici pe acolo.300 de caini luati de hingheri anul trecut,vreo 10 sunt de rasa si vreo 15 puiuti.Slabi saracii,tristi si murdari.Miroase a cloroform locul ala.Zici ca esti intr-un film de Hitchcook.Cateva paie aruncate pe jos,rahatul era la vedere.Lucratorii de acolo sunt de la puscaria "Rahova" .De mila lor m-am abtinut sa fac poze sau scandal.Nu ai voie sa intri cu telefonul mobil.Mai erau 8 caini din cei 11 adusi in data de 20.Doar 8 caini au luat hingherii de pe toate cele 6 sectoare ale orasului Bucuresti intre 20 si 22 ianuarie?Parca nu-mi vine a crede... S-a mai aratat un nene in afara de puscariasul care ne-a insotit sa vedem cainii...Am omis sa-l intreb cum se numeste,dar exista o data viitoare.MA VOI MAI DUCE ACOLO!SI DE FIECARE DATA CAND MA VOI DUCE SI NU NUMAI VA VOI INDEMNA PE TOTI CEI CARE PUTETI SA ADOPTATI UN SUFLET AMARAT DE ACOLO.Inainte de '90 daca nu aveai un caine si un porc in batatura nu erai gospodar.Nu era FAMILIE sa nu aiba caine si porc in zona in care locuiesc eu.
Pentru ca Bobita nu era chipurile acolo desi eu inca simt ca e pe undeva prin Bragadiru,am mers si la Pallady!Jesus!Era acolo o tanti,numita Florea Florica.Jur ca am vrut sa o bag intr-o cusca atunci cand a deschis cusca sa vedem un catel care nu dadea nici un semn ca ar vrea sa se miste(era lovit de masina saracu si asa lovit era tinut intre ceilalti).In Pallady erau in jur de 30 de caini.Doar 30?Zau ca asta mi s-a parut o alta mare minciuna!Unde erau restul daca nu au putut fi dusi in adapostul de la Mihailesti din cauza ca ar fi fost prea multa zapada pe drumul spre Mihailesti?Adica in 22 de zile doar 41 de caini s-au luat de pe strazile celor 6 sectoare din Bucuresti?Bai sa fie!Pai si cu ce platiti bre angajatii?Pe slugile de la padocuri,pe hingheri cu ce-i platiti?Veterinarii cu ce-i platiti?Multumita unei prietene am aflat ca inca mai functioneaza si adapostul de la Odai.Momentan am sunat doar.Ni s-a spus sec ca Bobita nu este nici acolo.Mai cautam!Nu ne pierdem speranta!Dar va rog pe toti cei care aveti o casuta la curte,adoptati un caine!Va amintiti cum aratau prizonierii din lagare?Cam la fel aratau si sufletele alea amarate.Fiecaruia dintre voi va ramane ceva de mancare.Fiecare dintre voi puteti da 50 de lei pe luna pe un sac cu mancare.Nu e mult.Si veti avea un prieten care nu va va cere nimic in schimbul afectiunii oferite.
Azi cineva ne-a spus ca Bobita ar fi fost vazut intre magazinul Ciuperca si Bd. Expozitiei.Daca il vedeti dati-ne un semn!Poate ca ma insel eu si nu este in adapostul de la Bragadiru desi foarte rar ma insel.Multumesc toturor celor care ne-au ajutat cu o vorba,un sfat,si OMULUI care ne-a ajutat sa ajungem la adaposturi cu masina fiindu-ne si alaturi tot timpul chiar daca a intarziat sa-si ia pustoaica de la scoala cu mai mult de ora.
CALIN CONTINUA SA TE ASTEPTE,BOBITA!HAI ACASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini