vineri, 15 ianuarie 2016

din perspectiva unui catel

Din ochii blânzi se scurg…
Sunt părăsit.
Și mână-ntinsă eu n-am avut vreodată,
Nu știu cum e ”să fii iubit”
Ci doar cum… ”să te bată”.

Am fost orfan.
M-au aruncat în stradă ca pe-o zdreanță
De parc-am fost vreun mic tiran
Lipsit de vreo speranță.
M-au tot bătut
Și am trăit pe străzi și prin gunoaie
Și chiar și-atunci când nu am vrut
Mi-au curs lacrimi, șiroaie.
Dar nu pe-obraz,
Din piept mi-au curs, din sufletul meu mare
Că nu știam dacă și az’
Voi mai găsi mâncare.
Mă chinuiau
Fără vreun rost, cu vorba sau piciorul
Din mers când șuturi îmi izbeau
Ca să-mi aline dorul
De suflet bun
Ce tot speram că-mi va ieși în cale
Și căruia să mă supun.
Nu poți să-mi fii matale
Prieten drag?
Atâta-ți cer, să pot să te iubesc
S-adorm, privindu-te din prag,
Să știi că te slăvesc
În ruga mea
De suflet cald și mare cât pământul
Și dacă poți, atât aș vrea:
Să-ți venerez cuvântul.
Cuvântul tău
Duios și bun, de dragoste și bine
Căci tu m-ai ridicat din hău
Și te-ngrijești de mine.
Și-ades îmi curg
Din ochii blânzi, acum de mulțumire,
Doar lacrimi ce, încet, se scurg
Pe mâna-ți, cu iubire.
Eugenia Mihu
11.01.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini