sâmbătă, 2 ianuarie 2016

2 mate la cafea by Cosul cu pisici

Cosul Cu Pisici with Peticel Craft.
DOUĂ MÂŢE LA CAFEA
Dimineaţa, la cafea,
doua mâţe-n pijama,
tare, tare somnoroase,
serveau brioşe gustoase:
- Ai aflat ce s-a-ntamplat?
Eu m-am şi scandalizat
că vecina de la doi
a vorbit urât de noi:
că n-avem nicicând vreo treabă,
stăm la bârfă fără grabă…
Dar vecinii-s cusurgii,
mi-a zis, ea, deunăzi:
‘’Faceţi, mâţelor, ceva
nu staţi numai la cafea,
puneţi mâna şi gătiţi
sau casa v-o primeniţi,
ori faceţi dulceţuri fine,
fiţi şi voi mai gospodine!’’
-Auzi, dragă, ce tupeu,
fiu-său e-un derbedeu,
iar ea s-a luat de mine
că nu fac dulceţuri fine!?
Hai, că m-a şi enervat,
parcă-i ţaţă de la sat.
Dar nici eu nu m-am lasat
şi pe loc i-am replicat:
“Poate, într-o bună zi,
vom munci şi vom găti,
până atunci ne mai gândim
şi-n oglinzi noi ne…gătim.’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini