sâmbătă, 19 decembrie 2015

in ultima vreme, in spiritul sarbatorilor, am jucat rolul Mosului ... ca de obicei

la serviciu am impartit daruri de Mos Nicolae si ulterior si dulciuri

la cateii gazduiti de Red Panda le-am luat din Kaufland recompense, papica etc

de la o babuta in zona targului de la Universitate am cumparat jucarii din plus si i-am facut si o donatie de sarbatori, o gasiti langa poarta dinspre trecerea de pietoni catre Paul

am vizitat&alintat si pisele de la Miau cafe si am cumparat diverse accesorii in beneficiul lor si al cateilor de la Red Panda ....care va asteapta si maine in str. Maximilian Popper 41

concluzia:oricine&oricand poate juca rolul Mosului dupa posibilitati (donatii, voluntariat etc)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini