sâmbătă, 19 decembrie 2015

fapte bune anul are

Gabi Octavian Preda added 34 new photos.
20 hrs ·
Va doriti sa schimbati soarta animalelor necajite,actionati in consecinta.Daca voi nu o faceti avand motive intemeiate,ajutati-i pe cei care o fac.Primesc frecvent mustrari din partea prietenilor,pe buna dreptate,ca iau animale de pe strada in conditiile de fata,cand sunt depasit de situatie.Ei trebuie sa inteleaga ca nu ma voi opri din a salva animalele care au nevoie de mine,de tine,de noi,insa in goana asta dupa salvarea unor nefericiti,risc sa fac alte animale nefericite,acestea sunt cateii mei de suflet,boxerii,insa si pe ceilalti care sunt in grija mea,si credeti-ma,nu sunt putine,iar eu sunt singurul care are grija de ele.Multi dintre voi nu stiti ce inseamna sa-ti sacrifici timpul,prietenii,viata,pt a salva un animal,nu ma astept sa intelegeti aceste randuri,insa,multi dintre voi cunoasteti acest sacrificiu,stiti ce inseamna sa hranesti cu biberonul un pui de caine,pisica,etc,stiti ce inseamna sa hranesti fortat un biet pui de pasare ranit,iar o mica parte dintre voi stiti si ce inseamna sa faci singur injectia animalului aflat in suferinta.Nu mai vreau reprosuri la adresa mea,va rog sa intelegeti pt totdeauna ca atat timp cat iti iubesti cainele de rasa,cainele tau,iubesti neconditionat si celelalte animale,eu asta simt si traiesc,daca voi nu simtiti la fel,nu veti intelege,daca insa animalele aflate in suferinta,pe langa care treceti zilnic,nu va lasa indiferenti,sunteti in asentimentul meu si ar trebui sa ma ajutati pe mine si pe altii care se impovareaza mereu cu alte si alte animale luate de pe strada sau din lagarele mortii,numite adaposturile de stat ale ASPA.Daca intelegeti ca pt a putea salva in continuare,am nevoie de ajutorul vostru,faceti ce credeti de cuvinta,daca nu intelegeti acest lucru,va rog doar sa va abtineti de la comentarii inutile.O alta mare rugaminte,pt ca salvarea unei vieti nu e o joaca,este sa nu mai promiteti ca ajutati atat timp cat intentia voastra nu este asta.Daca cineva are nevoie de ajutor,acordati-l cand are,nu cand va fi prea tarziu (daca un om e pe cale sa se inece in ianuarie cand e apa rece iar tu ''intentionezi'' sa-l salvezi,nu astepta vara sa se incalzeasca apa),iar daca nu puteti sau nu intentionati sa o faceti,nu mai promiteti,nu va mai bateti joc stiind ca un om isi pune speranta in voi,viata unei fiinte depinde,in cele mai multe cazuri,de cat de repede e ajutata.Nu o sa va mai aduc aminte de cate animale am acum in grija,de starea lor de sanate,de nevoile lor,daca nu sunteti nepasatori,sunteti invitati sa vedeti cu ochii vostri cum decurge o zi din viata unui om care pune inaintea interesului personal,viata,viata altora.Voi scoate la vanzare cateva obiecte personale,eu nu mai am asa mare nevoie de ele,nu mai am timp de pasiuni sau de relaxare.Nu am nimic de ascuns,ceea ce va expun mereu este realitatea care se poate proba cand doriti,figura mea va este cunoscuta,adresa mea va este cunoscuta, iar daca nu,oricand o puteti afla intr-un mod foarte simplu, cerandu-mi-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini