joi, 31 decembrie 2015

constatari frumoase

Trece, mai e un pic si trece. Anul 2015 si cioburile de stele...
Cu bune, cu rele...trece.
Raman in urma toate lucrurile frumoase realizate pe parcursul anului si un munte de tristete, dor si lacrimi varsate in ultima saptamana, pentru tata.
Mi-as da sufletul sa nu se fi terminat toate asa...
Stau usor neputincioasa in fata noului an care sta sa vina. Nu stiu ce sa-mi doresc de la el. Timp? Sa-mi vindece ranile... Iubire? Intelegere?
Sa am putere sa ma intorc ''acasa'', la drumul meu. Sa pun osul la treaba, sa dau tot ce e mai bun si frumos. Sa plang mai putin, sa ma ambitionez...sa invat sa pastrez, sa nu risipesc..
Anul nou sa ma faca mai buna si mai iubitoare...mai intelegatoare mai iertatoare.
Sunt 1000 de ganduri, un pumn de amintiri, metraje, ata colorata.. si praf de stele...
Un An Nou cu liniste sufleteasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini