marți, 22 decembrie 2015

azi prin Brasov

azi am tras o fuga prin Brasov in centrul vechi la piata de craciun, ne-am plimbat, am facut poze, am fost si prin vechiul magazin universal pe vremuri denumit acum Star ... dar nu m-a impresionat
am plecat dimineata cu masina, drumul liber si ne-am intors pe seara, la fel -drum liber, doar la intrarea in capitala aglomeratie; vremea excelenta, soare ...
am vazut + fotografiat pomul, caruselul, trenuletul, porumbeii, cele cateva casute  - putine din pacate si nu toate deschise, multe cu mancare; am luat casuta din turta dulce 30 lei si 2 capete de Hello Kitty din turta dulce cu 5 lei setul; magneti cu imagini din Brasov 3 lei/buc; antichitati ... si o broasca mare "buboasa" din plus de la benzinaria Mol de unde am cumparat rovigneta
a fost frumos, o experienta interesanta, a meritat, nu regret, dar ma astetam la mai mult raportandu-ma la targul de la Sibiu si la cel din capitala; preturile cam mari
doar o casuta avea podoabe deosebite din becuri variate pictate si conuri costumate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini