duminică, 29 noiembrie 2015

RECOMANDARE PET SHOP ZONA UNIRII COPOSU NR. 4 MERGETI CA MERITA VA VETI CONVINGE

Natalie Ester
Imi plac mult vanzatorii care stiu sa il faca pe clientul care le intra in magazin sa se intoarca acolo cu placere. O vorba buna, un zambet, senzatia ca venirea ta acolo e o bucurie, nu un disconfort pentru el, sunt satula de fetele acre si plictisite care privesc in sila usa magazinului cand se deschide. Omul asta se aprinde ca un bec cand te vede si imi place decenta cu care isi prezinta marfa, fara sa ti-o bage fortat pe gat. Unde mai pui ca e singurul care nu se plange niciodata ca nu i se cumpara nu stiu ce produs si ca el e in paguba daca il achizitioneaza. Caut de doua saptamani biscuitii lui Bubux, mi se spune sec "n-avem si nici nu mai aducem". Nervii imi sunt atinsi si de replica "ziceti ce vreti, nu deranjati conservele, abia le-am aranjat".
Eh, uite de-aia va zic de magazinul de pe bulevardul Coposu nr 4 si de vanzatorul asta. Are tot ce vrei si ce nu vrei, nu creste preturile in nesimtire, se bucura cand ii treci pragul si ii deranjezi conservele, are grija sa fie hranit orice animal pricajit care priveste in vitrina lui.
Dupa ce l-am laudat azi, l-am intrebat cum ii merg vanzarile si privirea i s-a intristat brusc. "Tare prost in ultima vreme, domnisoara, imi pare rau ca trebuie sa spun asta. Poate de s-ar afla de toate produsele astea, mi-ar trece oamenii pragul. Dar cui sa spun?"
Eeee, ia stai ca spun eu. Ma lasati sa fac niste poze si sa va laud pe FB?
Atat de fericit a fost ca nu voia sa mai accepte banii pe ce cumparasem.
- Exclus, i-am zis. O fac de drag.
Ati retinut? Coposu 4. La 3 minute de magazinul Unirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini