duminică, 8 noiembrie 2015

poezie pt mata

Iulia-Maria Parvu to Grupul pisicarilor
5 hrs ·
Mitzoky
de Maminineta Nineta
Oameni răi şi fără minte
Mă alungă ne-ncetat,
Sunt un motănel cuminte
Şi de ieri sunt nemâncat.

Sunt un ghemotoc de blană
Trist şi singur rătăcesc
Plâng că n-am şi eu o mamă
Să m-alinte până cresc.
Te văd fetiţă isteaţă
Simt că ai inima bună,
Fă şi tu un bine-n viaţă
De pe drumuri mă adună.
Şi promit că-n orice zi
Când ceasul va bate şapte,
Eu mereu te voi trezi
Să-mi dai un picuţ de lapte.
Şi voi toarce pentru tine
Voi veghea zile şi nopţi,
N-am să fur, că e ruşine
Nu mă lăsa pe la porţi!
Lăcrimează motănelul
Iar fetiţa, fiind miloasă
Înţelese clar apelul
Şi-l purtă pe braţe-n casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini