vineri, 20 noiembrie 2015

Fabricuta lui Mos Craciun in beneficiul cateilor accesati si cumparati ca sa decorati

Dragii mei prieteni si amici virtuali,

In nume propriu si nesilita de nimeni, va invit la acest eveniment, prin care vreau sa imi ajut colegele si sa bucur Blanosii.
Vine Craciunul, si mi-ar placea, ca macar atunci, dupa un an plin de evenimente care mai de care mai solicitante, sa fie liniste si bine.
Cum multi dintre voi stiu deja, reprezint Jurnalul unui Voluntar, o mini-echipa (cu doar doi oameni in Romania) ce are in grija 60 de catelusi. Unii au mai plecat la casutele lor, dar altii au venit, caci abandonul inca este sport national, iar costurile mentinerii unui astfel de refugiu, sunt fascinante.
Nu ma plang, nu o face niciuna dintre noi, dar ne dorim sa le platim pe toate din timp (salarii, vaccinuri si facturi de bobite) si sa finalizam tarcurile Blanosilor, pentru ca ei sunt buni si merita feriti de vreme rea si de noroi.

In Fabricuta lui Mos Craciun, sau in cadrul acestui eveniment, mi-am propus sa vand, obiecte confectionate manual de cele doua colege ale mele, produse ce sunt dedicate Craciunului, sensibilosilor si animalutelor.
Pentru ele (dragele mele Roxana si Alexandra) nu este usor, ca dupa o zi de munca si alergatura la adapost (Roxana este campioana la acest maraton), sa revina la lucru manual; isi doresc insa mult, sa fie toate in ordine, macar de Craciun.
Cum eu sunt responsabila de online in aceasta perioada, imi doresc sa le ajut si sa fac minuni.
Mi-ar placea sa vand cat mai mult din munca lor, mi-ar placea ca ele sa stie ca tot ce fac, este apreciat de oameni frumosi, mi-ar placea sa le daruiesc intai zile pline de stresul comenzilor si al livrarilor, si apoi Sarbatoarea bine-meritata, plina de satisfactii. Mi-ar placea sa fiu Mos Craciun si sa implinesc dorinte, mi-ar placea multe...dar sunt doar un om, si de aceea va invit si pe voi, sa fiti spiridusi pentru colegele mele si pentru cei aproximativ 60 de catelusi.
Roxana a inceput deja sa confectioneze globuri pentru brad, pentru ca i-am promis sa postez despre ele.
As vinde 1000 daca s-ar putea...Pretul unui glob confectionat de ea, este cuprins intre 8 si 10 lei.
Alexandra isi pune ideile in ordine, si intra si ea in joc, curand. Cum m-ati putea ajuta voi?
Fie cumparand, fie tag-uind prieteni de-ai vostri in pozele postate de mine, fie invitandu-va amicii virtuali la evenimentul meu, fie dand vestea mai departe, SHARE-uind.
Ce mai pot sa va zic?
Ca obiectele confectionate de oameni buni si frumosi, pentru cauze nobile, aduc noroc si fericire si pentru beneficiarii evenimentului dar si pentru cei care le cumpara.
Satisfactia unei fapte bune, sfinteste Sarbatoarea si o lumineaza.
Ar fi miracol de Craciun, si as fi fericita, sa stiu ca impreuna cu voi am adus bucurie celor doua minunate ale mele si Blanosilor, sau mai bine zis, celei de-a doua familii din care fac parte. Si va spun sincer: fiecare sufletel pentru care va rog sa va implicati, este bun, frumos si "cald".
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini