duminică, 1 noiembrie 2015

apel sustinere catei

Andre EA added 2 new photos.
Acum 2 zile am gasit 3 catelusi f mici. Am stat mult pe ganduri daca sa ii iau sau nu...si pana m am hotarat, i a luat un vecin. Doar ca el, a luat doar baietii si mi a spus ca intr un anumit loc sunt si 2 fetite. Pe ele le am luat eu si voi face tot ce se poate pentru a le face mari si frumoase. Vor ramane oricum f mici smile emoticon Oamenii buni si draguti care vad aceasta postare , sunt rugati sa ne ajute cu ce pot si ei. O deparazitare externa,vitamine, mancarica, banuti pentru a le cumpara mancare sau, daca cineva doreste, ar putea face o adoptie la distanta si sa doneze 50 lei lunar pt o fetita. Ele sunt foarte mici si trebuie sa manance des. Va rugam, nu uitati sa dati Share smile emoticon CONTUL PENTRU DONATII este : RO48BTRL06601201493898XX Baciu Andreea. Banca Transilvania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini