duminică, 15 noiembrie 2015

apel autoturism

Antonia Kertesz
Am stat foarte mult pe ganduri inainte sa iau decizia asta. .sa fac un apel disperat catre voi. Dar nevoia e domn mare, iar acum adapostul are nevoie de voi. Si nu numai adapostul , si cainii care vor fi luati de pe strada de mine in viitor au nevoie de ajutorul vostru.
Deocamdata ingrijesc la adapost si acasa 84 de catei si 16 pisici, toti luati de pe strada, aruncati in tomberonul meu sau agatati in punga pe poarta mea. De cinci ani am adapost de care ma ocup cu cea mai mare dragoste, si am dat peste 600 de caini in adoptie la locuri verificate. Eu ridic cainii de pe strada, eu le duc la operatii chirurgicale daca e nevoie, la un medic foarte bun, la 80 km de Salonta.
Tot eu sunt cea care trebuie sa aduc cartoane sub cateii noi veniti sau bolnavi care stau in recuperator. Si uneori, odata la doua saptamani trebuie sa merg la un magazin dupa hrana donata. Am adoptat un catel paralizat pt care 40 km trebuie sa merg dupa scutece, fiindca nu orice scutec e bun pt ea. Iar daca adapostul are nevoie de niste medicamente mai scumpe iar trebuie sa plec la 40 km fiindca in orasul in care stau nu se gasesc multe medicamente de uz veterinar.La fel si pt niste analize de sange sau urina al unui catel bolnav trebuie sa merg in primul oras din apropiere fiindca in orasul meu "nu se fac pt caini" .
Si pt. ce am scris toate astea? Fiindca adapostul pe care o conduc are nevoie arzator de urgent de o masina. Nu mai pot salva caini pe jos. ..asa ceva merge daca nu ai adapost, dar cand zilnic se apeleaza la om, de mai multe ori ..pt catei noi nascuti abandonati, pt caini loviti pe marginea drumului, pt chinuirea unui suflet ,NU pot sa actionez rapid mergand pe jos. Anul trecut cu ajutorul pompierilor am scos 2 catei dintr-o groapa (decantor de 7 m adancime) , noaptea la ora 23. la vreo 20km de adapost. Cum a-si fi mers sa verific locul daca nu a-si fi avut masina? Pompierii doar atunci vin cand esti la fata locului. Iar pt.catelusa din poza, pt Rose am facut peste 60 km, fiindca am vazut o postare cu ea si nimeni nu s-a implicat din zona ei. Rose a crescut in casa mea, am un album intreg cu poze si acum e adoptata in Olanda.
Va rog din suflet. ..Ajutati-ma sa imi pot continua activitatea pe care am pus toata viata mea, incepand din copilarie, cand la 10 ani am intrat intr-un tomberon dupa niste catei noi nascuti aruncati in gunoi.
Va rog mult, cateii au nevoie de o masina sa le pot aduce hrana, cartoane, scutece, medicamente si la nevoie sa le pot duce la operatii chirurgicale, daca din pacate e nevoie.
Cei care ma cunosc stiu activitatea mea zilnica, 7 din 7 zile. .iar cei care inca nu au fost la mine la adapost, sunt invitati sa o faca. Nu am nimic de ascuns, impreuna cu cei doi copii ai mei traim pentru/ cu catei.
Va rog ajutati-ma sa cumpar o masina pt. adapost. Asi prefera sa cumpar cu ajutorul vostru un Dacia Logan combi. .sau ceva de genul VW Caddy. ..ceva in care sa intre o cusca metalica pt caini.
Cei care pot si doresc sa ma ajute, le rog cu respect sa scrie la donatie :"Donatie masina" Asta este contul meu :
Kertesz Judit Antonia
Cont Lei, euro, dolari ect.
COD IBAN : RO76RZBR0000060016010718
COD SWIFT BIC RZBRROBU
BANCA RAIFFEISEN
Va multumesc din suflet, Antonia.
Fiecare zi fara masina, mai ales acum cand deja e frig, ceata sau ploua e un chin. E chin pt mine si e un chin pt orice animal abandonat dupa care nu ajung la timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini