duminică, 11 octombrie 2015

rasu' plansu'


  O blonda e intrebata daca stie unde e Maroc.
  - Nu stiu, dar nu poate fi departe.
  - De ce ?
  - Am un coleg din Maroc care vine la serviciu cu bicicleta, deci nu poate fi departe!



 Itic si strul se intalnesc la azilul de batrani.
 - Ma Itic, ce cauti tu aici? Eu auzisem ca i-ai lasat asa de multi bani lu' fi-tu, ca te-a bagat la azilul ala de lux, ce cauti aici, la azilul asta de stat?
 - Ma Strul, am cerut sa fiu mutat aici.
 - Dar de ce? Nu era mai bine acolo?
 - Nu, ma, nu ma simteam bine.
 - Dar ce s-a intamplat? Doctorii nu te tratau bine?
 - Ah, nu ma puteam plange.
 - Atunci, asistentele nu erau suficient de atente?
 - Nu ma puteam plange.
 - Femeile de serviciu, portarii, se purtau urat cu batranii?
 - Nu, nu ma puteam plange.
 - Camera ta nu era suficient de mare, de curata, nu te lasau pe afara?
 - Nu ma puteam plange.
 - Pai, daca-ti era atat de bine acolo, de ce ai venit aici?
 - Aici ma pot plange !

 Un scotian a cumparat doua bilete de loterie si cu unul dintre ele a castigat o masina. Vin la el prietenii si> colegii sa-l felicite, iar el este trist, indispus... mai ca-l umfla plansul.
 - Mc Nabbs ai castigat un automobil! Cum poti sa fii atat de distrus ?
> - Ma tot intreb, de ce dracu' m-a mancat in fund sa cumpar si al doilea bilet ?



 - De ce nu muncesti ?
 - Pentru ca pentru mine, munca este o placere....Si eu n-am timp de placeri!

 
 

  Un tip invita o tipa de Valentine's Day la o masa in oras.

 -Uite ce e - zise ea dupa ce a terminat sa se infrupte, ridicandu-se sa plece - sa nu crezi ca  gata, daca am acceptat invitatia ta sunt de acord sa fim impreuna!
 - Bine - zice tipul scrasnind din dinti - zi macar bogdaproste !



 
 
 - Stii bancul cu statia?
 - Nu.
 - STA-TI-Ar in gat !

 

  Vine sotul seara acasa, obosit de la munca  Sotia: - Dragul meu, spune-mi, exista ceva pe lumea asta mai important ca dragostea?
 Sotul: - Iar ai ars mancarea ?


  Sunt o persoana optimista, pozitiva, mereu zambitoare. Numai cinci oameni m-au văzut vreodata furios. Dumnezeu să-i ierte!

 La radio Erevan un ascultator intreaba:
- Prostia e molipsitoare ?
 Radio Erevan raspunde:
 - In principiu nu, dar feriti-va de aglomeratii!

 Cercetatorii britanici au descoperit ca alcoolul NU distruge toate celulele creierului. Numai pe cele care refuza bautura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini