vineri, 4 septembrie 2015

SOS

Antonia Kertesz added 20 new photos.
Azi am fost anuntata de o catea accidentata. Nici nu vreau sa presupun ca a patit altceva. L-am scos de sub camionul unde s-a ascuns, apoi a urmarit un maraton de peste 6 ore pt viata ei. La adapost am un medic veterinar voluntar, tanar dar foarte bun si constiincios care nu a cedat sa creada in minune ...si sper ca minunea aceea se va intampla. .si macar cu un ochi va vedea catelusa. Din pacate nervii din fata ei au fost afectati, nu stim inca cum va arata, cum isi va putea folosi fata stanga daca ramane in viata. Am ramas cu ea pana cand a inceput sa se trezeasca.E foarte traumatizata, tremura ori de cate ori o atingeam. L-am lasat la adapostul meu iar dormind linistit si sper ca dimineata "ochisori" va fi inca in viata. Multumesc mult medicului Tudor pt devotamentul lui fata de cainii nimanui.
Din pacate am avut in ultimul timp mai multe cazuri cu caini accidentati si azi chiar ne-am dat seama cat de multe ne lipsesc la adapost. Daca doriti sa sprijiniti munca noastra devotata pt catei, sa putem cumpara mai multe feluri de medicamente, instrumente , fire pt operatii ect atunci puteti dona in urmatorul cont :
Kertesz Judit Antonia
Cont Lei, euro, dolari ect.
COD IBAN : RO76RZBR0000060016010718
COD SWIFT BIC RZBRROBU
BANCA RAIFFEISEN
Va rog specificati : hrana sau medicamente sau pt ce doriti sa donati. Multumesc mult, Antonia .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini