luni, 3 august 2015

GROZAVII IN ALT ADAPOST PUBLIC

Era Miecuri la pranz.Suna telefonul asociatiei si raspunde Elena.Un barbat ne cere sfaturi despre o problema legata de caini.Discutia se prelungeste si observ ca Elenei incepe sa-i curga lacrimi.Iau telefonul si continui discutia cu acel barbat.Imi povesteste plangand despre ororile din adapostul Moinesti,Bacau.Im timp ce imi explica ,in minte mi se deruleaza un film horror.Inchei discutia rugandu-l sa-mi trimita poze si video.Ajung acasa si le si gasesc pe mail.Intr-adevar horror.Nu dorm toata noaptea de ganduri,ma bantuie acele imagini si realizez ca nu pot face mai nimic.Nu pot sa cer din nou ajutorul oamenilor.Cat sa ajute???Sunt mai mereu aceeasi.Dimineata imi iau inima in dinti si solicit ajutor de la Paws2rescue,care,de ceva timp ma sprijina pentru constructia adapostului.Trimit la randul meu poze si video si raspunsul apare rapid.NE IMPLICAM SI SALVAM CAINII !!!!Sun la Cosmina Cerva si o rog sa mearga de urgenta cu mine la Moinesti.Vineri dimineata la 6.30 am plecat din casa.Am mers direct in biroul primarului,am pus zeci de intrebari la care primeam raspunsuri halucinante.10 saci de boabe pe luna care nu ajungeau la caini,crose improvizate din lemn si sarma,contract cu medic veterinar ,medic care nu a calcat niciodata in adapost,hinheri care fac munca in folosul comunitatii pentru ajutorul social,caini carati cu o masina a primariei si dupa ce erau capturati ii acopereau cu o prelata.Aici intalnesc baiatul cu care am vorbit la telefon.Un tanar de 33 de ani care lupta ca un nebun de peste 6 luni cu aceste nenorociri facute de primarie.De unul singur a reusit sa stopeze capturarea,zilnic sta cate 4-5 ore in adapost si hraneste cu ce poate cateii.Totul din banii lui si doar din dragoste pentru acesti caini.Pentru acest baiat,Sirbu Alex,respectul meu!!!!Impreuna am plecat spre adapost.Ni s-au alaturat doua doamne dragute si ne-au ajutat sa remediem situatia pentru moment.Am gasit in adapost caini morti,caini bolnavi de jigodie impreuna cu caini sanatosi,mame cu pui nascuti in adapost,femele insarcinate.Absolut niciun caine nu este sterilizat/castrat,vaccinat,inregistrat sau sa aiba carnet de sanatate.Am cumparat urgent o cantitate consistenta de mancare constand in boabe si conserve,inclusiv mancare pentru pui,am achizitionat galeti pentru apa si vase pentru mancare pentru ca lipseau cu desavarsire,am cumparat maturi,mop,solutii de dezinfectare.Alex a alergat cu mine prin oras iar Cosmina Cerva impreuna cu cele 2 doamne au facut curatenie generala.Am adus un medic veterinar care a tratat de urgenta cazurile grave.Acum cautam de urgenta in zona Salvacan sau Canglob.Avem nevoie urgenta de cateva doze pana marti cand voi ajunge din nou acolo.Momentan cainii sunt asigurati si voi reveni la Moinesti pentru o alta discutie cu primarul.Si-a dat acordul verbal ca imi va incedinta acel adapost si pana nu il vom aranja nu se vor mai face capturari.Paws2rescue a achitat integral toate costurile din prima zi si va achita sterilizarile,inregistrarile si vaccinarile tuturor cainilor din adapost.Vom construi si cateva tarcuri,asa cum imi plac mie,pentru ca 90 la suta din catei stau sub cerul liber.Mancarea de buna calitate va fi asigurata tot de Paws2rescue carora le multumesc din suflet.Ma implic in acest proiect pentru ca stiu ca este Alex acolo si ca exista asociatii care ajuta neconditionat.Daca ar exista un Alex in fiecare oras alta ar fi situatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini