duminică, 7 decembrie 2014

PISICARI!?!

Letitia Daniela added 21 new photos.
Please help the kitten !!!
Un camin si ptr ele --un picut de ajutor ???????????????????
Acestea sunt pisicutele ramase pe drumuri dupa moartea stapanei ,pisicute pe care le-am preluat crezand ca nenorocirea lor ii v-a face pe multi sa-si deschida sufletul si usa casei sa le adopte.Sunt pisici tinere si adulte ,frumoase si care tanjesc de fiecare data de afectiune.Mancarea si nisipul e asigurat de noi,iar cazarea e gratis la Spital Veterinar Gini House.
Cele cateva ore pe saptamana cat stau cand merg la ele sunt insuficiente ,nu pot sa le dragalesc asa cum as vrea.
Daca veniti odata sa le vedeti ce ochisori au cand plec...ati intelege durerea pe care o am in suflet de fiecare data.
Nu pot sa le iau la mine ,am peste 20 animalute doar acasa.
Am nevoie de AJUTORUL VOSTRU ,dragi iubitori de animalute,am nevoie saptamanal de 5-6 saci nisip,conserve si 1,5 saci de 15 kg bobite sterilizate/luna...sa nu punem tratamente,deparazitarile si vaccinarile care trebuiesc facute.
CEL MAI TARE AM NEVOIE DE UN CAMIN ptr ele.

Va rog ajutati-ne sa ajutam ,distribuiti-ne masiv.
Va multumesc!!!
inf mes fb sau 0749817532

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini