marți, 30 decembrie 2014

apelul asociatiei love and life 4 animals pt adoptatori, hrana si paturici pt 20 catei

Asoc.LOVE_AND_LIFE_4_ANIMALS added 30 new photos to the album CAZ URGENT !
Sunt 20 de caini, fiecare are nevoie de un stapan. Sunt foarte blanzi, sunt catei care adora sa stea in compania cuiva, nu pleaca de langa acea persoana care le acorda atentie, sunt foarte cuminti, pot fi tinuti chiar si in apartament. Sunt 20 de caini care au nevoie de hrana in perioada ianuarie, februarie pana prin 15 martie. In aceasta perioada nu vom organiza evenimentul colecta de hrana si targul de adoptii, deoarece sunt prinsa intr-un proiect pt noul meu job. Mai este nevoie de paturica absorbanta pt catelusa Hope ca sa nu stea in urina, ea nu poate umbla. Aceste paturici se pun si sub nou nascuti atunci cand sunt schimbati de scutece. Va rog ajutati-ne de pe acuma, deoarece in aceste 3 luni nu voi fi disponibila, voi fi la un curs de perfectionare! Au nevoie de hrana, aprox. 600 kg hrana uscata. 20 de caini consuma 10 kg / zi. Pt info: 0758 - 35.85.95. Multumesc frumos pt intelegere. Credeti-ma! nu eu am nevoie de toate astea, nu am cerut bani, am cerut mancare pt amarati. Mai mult de atat nu am cum sa-i ajut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini