marți, 30 decembrie 2014

apel pt animalute

Sper ca ... astazi, 30 decembrie ... sa gasesc o masina ... sa-i pot aduce pe Alma si Athos la Bucuresti ...
Va rog sa distribuiti albumele ... orice banut va fi de ajutor ...
MUltumesc ...
****
ALBUM NR.1, constand din COSMETICE/BIJUTERII/Diverse ...
https://www.facebook.com/alice.corina/media_set…
ALBUM NR.2, constand din CARTI/HAINE/INCALTAMINTE/GENTI ...
https://www.facebook.com/alice.corina/media_set…
Cel mai trist cadou primit vreodata ... ceea ce ma face sa ma intreb: cum iubesc eu animalele, daca nu sunt in stare sa am grija de animalutele mele dragi? ...
Sper sa ma ajute Doamne-Doamne sa gasesc pe cineva cu masina cat nu e prea tarziu ... Nu stiu cat mai rezista Alma ... Ieri m-au speriat amandoi cum aratau ...
*****
Ieri, 28 decembrie, am fost la Alma si Athos ...
*) la final, filmuletele cu ei ...
ULtima perioada am rezolvat alte pisici, chiar si un catelus ... In plus, Persi se pare ca a reusit sa transmita virusul lui si pisicilor mele, iar acum sunt toate 5 pe tratament, inclusiv Winnie ...
Ieri i-am gasit intr-o stare deplorabila pe Alma si Athos: infometati si tremurand de frig pe pamantul inghetat ... Totul vraiste la cotet si tarc ...
Nu mai aveau nici farfurii, si am asteptat vreo 10 minute sa gaseasca cutia aceea albastra sa le pun conserva sa poata manca. Nu stiu de ce am luat conservele cu mine, caci stiam ca au mancare ... Nu mai aveau nici macar galetusa cu apa ... Oamenii aceia mi-au spus ultima oara ca vor acoperi cotetul si ca vor repara tarcul, etc ... dar cum sa-i verific zi de zi? ... Iar ieri abia se tineau pe picioare, cu cine sa discut? Acum este tardiv ...
[Doamna cu pisicile de la curte, mi-a spus ca ar avea sa-mi dea un cotet mai mic pentru Alma, facut ca lumea din lemn + un balot de paie ... Dar nu am avut masina sa ma duc sa le iau. LA ea nu am cum sa-i duc ... ca nu are nici tarc, si deja are scandal cu vecinii ...]
Revin la ei ...
Athos zacea sub un pom, si abia s-a ridicat ... El care alerga si sarea pe mine... Iar pe Alma am gasit-o sub cotetul porcului ...
Conserva au infulecat-o rapid ... si ca sa o manance a trebuit sa stau mai departe. Amandoi aveau priviri speriate si apatice ...
ESTE NUMAI VINA MEA!!!
In loc sa am grija intai de ei, mi-a pasat mai mult de alte pisici, de facut cadouri pentru copii si batrani ...
La fapte:
Am reinceput cautarea unui loc, fie si temporar, numai sa-i iau de acolo si sa fie si cat de cat la caldura.
Am tot sunat si intrebat, si pana la urma, am gasit un loc unde sa-i duc, la Bucuresti. Ma costa 300 lei/luna/amandoi cainii. Nu am banii astia, dar sper sa ma ajute licitatia ... Insa, NU AM MASINA SA-I TRANSPORT ...
Nici macar nu stiu sigur daca este mai bine in acest loc, unde totusi am primit asigurari ca vor fi ingrijiti. NU este un adapost consacrat, este doar o curte unde cineva are grija de cativa caini. DAr deja este mult mai departe decat unde-i am acum, si decin nu voi putea verifica ce fac, prea des. Nu am nici pe cine sa rog sa verifice. Cu toate acestea, ma intreb: poate fi mai rau??? Bine .... ar putea sa le dea drumul pe strada .. Offffff, nici nu stiu cum sa fac ...
Nu am unde sa fac apel ... nu am cunostinte cu masina, dispuse sa ma ajute ... Plus ca, acum, lumea are alte ocupatii...
Nu am gasit de atatea luni de cand caut, un colt de curte, o informatie despre vreun loc in apropierea PLoiesti-ului unde as putea sa-i tin in siguranta si ingrijiti, NIMENI NU STIE NIMIC ... Desi am intrebat persoane care stiau [am fost indrumata sa intreb ...]. Nimeni din orasul asta nu poate, nu stie ... Si ma opresc aici ...
Nu stiu de ce nu au noroc si Alma si Athos ...
VIDEO:
1. Cum l-am gasit pe Athos: https://www.facebook.com/video.php…
2. Athos mancand cu repeziciune: https://www.facebook.com/video.php…
3. Alma tremurand : https://www.facebook.com/video.php…
4. Alma pur si simplu infulecand: https://www.facebook.com/video.php…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini