vineri, 28 noiembrie 2014

ideea Annei Lucretia Popovici

Anna Lucretia Popovici 8:48am Nov 27
V-ati gandit cum ar fi sa primiti cadouri de la persoane pe care nu le cunoasteti? V-ati gandit sa faceti cadou la niste persoane pe care nu le cunoasteti? Daca nu, am facut-o noi pentru voi!
Lansam campania : "Si tu poti sa fi Mos Craciun!
Ideea este simpla: la aceasta postare, fiecare persoana care doreste sa primeasca si sa faca un cadou trebuie sa scrie mici detalii despre ea: cam ce lucruri ii plac, ce anume o caracterizeaza etc. Fiecare isi poate alege la cate persoane doreste sa faca un cadou si ma anunta pe privat numele lor. Eu voi afla adresa postala la care se poate trimite cadoul, fara a dezvalui identitatea mosului :) . Cadoul sa valoreze undeva la 30 lei si sa contina biletelul : "Anul acesta eu sunt mosul tau! Zambeste si bucura-te de viata. Iubeste si fi mai bland. Daruieste bunatate si adopta un suflet necuvantator! Craciun fericit!"
Am rugamintea sa nu se trimita cadouri cu haine rupte/patate sau alte obiecte sparte. :) Apoi toti cei care au primit cadouri sa le faca o poza si sa ne arate si noua ce au primit :)
Va asteptam pe toti.
P.S: Adresa mea (asta in cazul in care cineva doreste sa imi trimita si mie :)) ) o gasiti la Laza Lizuca :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini