joi, 20 noiembrie 2014

apel donatii pt gradinita pisicutelor cu dizabilitati Gargarita

Eugenia Comiza 12:39pm Nov 19
dragii mei mini gradinita GARGARITA ,are mare nevoie de ajutor ,in momentul de fata am 4 pisicute cu handicap....toate au nevoie de vitamine Milgamma N, CALCIU CROISSANCE,PAMPERSI NR.0-1,PENTRU Barbisonul Klaus-si pentru Bughi.paturele absorbante pentru amandoi,mancarica umeda pentru a ocoli constipatia PLICULETE ULTRALINE,va trebui sa merg la golire de vezica,in cazul in care in ziua respectiva nu reusesc eu sa o fac .Ma repet nu am pregatire medicala tot ce fac am invatat singura si din pacate nu mereu reusesc ,deci depind de drumuri dese la veterinar...iar ca sa plec din Clinceni si sa ajung la foisorul de foc am nevoie de maxi si bilete.Va rog din suflet ajutati aceste pisicute numai cu voi impreuna pot merge inainte macar ca ,distribuiti,orice ajutor este bine venit...repet mini gradinita primeste si vizite daca doreste cineva sa cunoasca pisoiasi.MULTUMESC - feeling sad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini