luni, 7 iulie 2014

ideea Ilincai

inca Macarie posted in Târg de Cireşar / June/July charity auction;
Ilinca Macarie 12:56pm Jul 6
dragii mei, am o idee pentru a vinde mai multe articole din targ in folosul animalelor si pt. asta am nevoie de ajutorul vostru. Daca fiecare isi alege si promoveaza un articol pt. care nu exista oferte pe pagina lui, prin diferite grupuri, cred ca am putea sa vindem aproape totul! va dati seama cate animale am putea ajuta? daca va hotarati la aceasta actiune, taguiti-va la articolul ales ca altii sa nu promoveze acelasi articol. va multumesc din suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ROBI






ADOPTA PISOANCE!

Adopta o pisica

ADOPTII PISICUTE

Adopta o pisicuta

ADOPTA, MERITA 1 SANSA!

Adoptii caini

ADOPTA 1 CATEL

Adopta un catelus

ADOPTA 1 CUT!

a title="Adoptii caini" href="http://www.adoptiicaini.ro/">Adoptii caini